Sista inlägget med en kick av energi

Hej

Nu är jag hemma från jobbet. Har precis fått i mej lite eneregi for no reason. Är med Carre och snart ska vi ut och waista min energi. Sen blir det sova och upp tidigt imorgon igen.

 

Tog sönder en askkopp på jobbet idag, höll på att peta ut ögonen på kollegan med ett parasoll och har dessutom varit på a secret mission.

Haha jaa jag fick åka till Fridhemsplan och hämta lök... Livsfarligt!

 

Hörs imorgon igen, ska försöka fixa en dagens outfit då och så har jag ju lovar att skriva en till del på novellen. Får se om jag är på tillräckligt bra depphumör imorgon. Ha det bra tills dess och glöm inte att sakna stuumpan

Haha känner att jag är på ett konstigt humör nu. Jävla energikick.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0