Rädda mej !

Hej
Nu sitter jag i skolan och försker jobba. Jag ligger efter lite och efter den här lektionen kommer jag antagligen ligga efter ännu mer, eftersom jag sitter i ett studierum med en klass som har stora svårigheter att håla käften.
Kul, nu sitter jag här och försöker jobba och lyssnar på patetiskt skitsnack om en kille som är jäääääätteintresserad av henne. Människor som sjunger falskt och idioter som snackar med jobbiga och tillgjorda röster.
Pleeeaaas rädda mej härifrån, jag gör vad som helst.
Ooops klassen kanske läste. Cry me a river!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Hallåå! Kul att du vill vara med i min veckansblogg.

Allt bra med dig?

2009-09-28 @ 18:03:21
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0