Mötet

 


Den här ställningen sägs verkligen vara en härlig ställning. Tjejen sitter på kanten av en säng eller soffa med benen ner i golvet och armarna som stöd bakom sig medan killen kommer in från knästående. Ställningen är intim och ger väldigt bra manöverutrymme för killen.

Mötet

Plus att den ger en tajt känsla tack vare  att tjejen sitter med parallella ben.

Extra
Lägg gärna en kudde under rumpan för att komma upp lite. Och som ni säkert listat ut själva kan killen ha en kudde under knäna annars lär han väl börja gnälla efter ett tag.

Loveugars betyg (0-5)

För tjejer
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0,5
Njutning: 3,5

För killar
Bekvämlighet: 4,5
Svårighet: 0
Njutning: 4

För båda
Intimitet: 4
Penetrationsdjup: 5
Penetrationsrörlighet: 5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0