Grattis gubben

Hej

Nu är jag hemma från Skärholmen. Eller jag har varit hemma i typ 2 och en halv timme kanske. Sen dess har jag fått i mej lite mat, kollat runt bland bloggar och den sista tiden har jag fixat med lite bilder.

Jag lovade ju att skriva grattis på ett lite finare sätt så...

 



På båten för ett år sen:






 




..... Men ändå är jag rädd för dej. Hur kommer du att vara när du kommer hem? Ditt liv kommer vara helt annorlunda och ingenting kommer vara som det var förut... inte ens vi (?)
Hoppas att alla som precis har fyllt 18 tänker så och sen upptäcker att det inte riktigt är så.
Man har ju hört många säga det: - fan vad skönt om en vecka är jag 18.
Och då svarar någon som är, vi säger 25: - haha aa och då upptäcker du att hela livet är precis om det var innan bortsett från att du nu plötsligt fick köra bil och fick mer krav på dej.

Det stämmer väl delvis, men det finns ju fortfarande en hel del som 18 åringar får göra som inte vi 17 åringar får göra.
Jaja vad fan nu känner jag bara att jag låter som en riktigt liten snoris som försöker förklara för männikor hur livet är men egentligen vet man ingenting. Nej jag vet inte mycket jag och det är jag nog bara så fruktansvärt glad för. Jag vet det jag själv varit med om och på dom punkterna vet jag mer än dom flesta, det räcker för mej. Allt annat kommer när det kommer.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: carre

ring mig hjärta

2009-09-26 @ 19:18:56

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0