Tired of all this lovesongs

Hej
Jag är hemma igen och jag har gjort ett försök att skriva lite på projektet som ska in imorgon. Jag har faktiskt lyckats skriva några rader här . Det är imponerande för en som är så här jävla skoltrött.

Sitter här i alla fall och gör ett gott försök. Nu orkar jag inte längre så nu ska jag ha kul istället. Sitter och lyssnar på min favoritradiokanal och nyss spelades "Is it true" med Yohana.

"Is it true?
is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?"

Jaja fuck you, nu hatar jag dej Johan Svengberg. Varför spelar du sån skitmusik?
You would never leave me this way.. Vilket jävla bullshit

Även dom bästa förhållanden tar ju fan slut. Måste alla jävla låtar handla om kärlek nu när min kärlek precis har försvunnit mitt i allt och alla planer på ett riktigt bra och roligt liv tillsamman? Skit kul. Sjung ni bara om att ni älskar varandra men vad fan tjänar det till? Det är ju ändå bara skitsnack. Fortsätt sjunga alla som underbara orden han sa till mej. Jag har inget hjärta kvar att krossa.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0