Sista inlägget

Hej
Det blev inte så många inlägg idag. Nu har jag i alla fall precis duschat och ska snart sova tänkte jag.
Det blir nog fler inlägg imorgon för jag shoppade lite idag. Bara några småsaker mest. Tar det imorgon.

Nu sådär innan jag ska sova sitter jag och letar runt lite efter ett par lårhöga stövlar. Plötligt blev jag otroligt sugen på att köpa ett par. Hösten är stövel-årstiden för mej så jag försvar mej med det  Men jag har en liten kö på kofronten just nu, för jag har redan 3 par andra skor om jag vill ha och... nej det är klart att jag inte kan välja bort några, och nej det är inte samma sak...

Brudar, känner ni igen er?

Kort sagt kan jag väl säga att om allt går som jag vill så kommer det komma en hel del skor hos stuumpan.blogg.se framöver  Men det är väl ingen som klagar på det.

Nu till en annan punkt.
Den senaste tiden har det ramlat in en hel del kommentarer med frågor om Carre hit och dit. Jag tänkte fråga honom om han kanske har lust att köra en liten egen frågetund så slipper jag sitta och gissa på vad han tycker.

OJ nu HÄRMADE jag nog Foki.... oops, hon har ju patent på fråga pojkvännen.
Tänk på det ni tjejer som bloggar och har pojkvän, se till att ni aldrig gör en frågestund och låter pojkvännen flika in med svar för då HÄRMAR ni.. Det kan gå precis hur illa som helt.
WTF , jag tar risken. Ska snacka med Carre- barre och sen får vi se hur det blir

Nu ska issa sova


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Malin

SV: Det går inte :)

2009-10-07 @ 14:12:08
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Irma

haha precis! kika gärna in min frågestund o ställ nåfra fårgor skulle va jättekul. kramkram

2009-10-07 @ 15:09:21
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Irma

nej det är inte min, men man kan ju önska vill ha den! skulle du kunna hjälpa mig med min design är du skitgullig? kram

2009-10-07 @ 15:53:17
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Irma

nej det är inte min, men man kan ju önska vill ha den! skulle du kunna hjälpa mig med min design är du skitgullig? kram

2009-10-07 @ 15:53:20
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Irma

jag söker på google på tex tatueringsmotiv stjärnor, eller tattoo motives o så kikar jag runt=) ååh tack vad gullig du är. kan du adda mig på msn så kan ja skicka de ja vill ha på min header? kram [email protected]

2009-10-07 @ 17:33:08
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Det står i texten.

2009-10-07 @ 17:58:19
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0