Party is comming up

Hej
Idag har issa inte mycket att rapportera om. Jag har slutat sådär tidigt idag igen. Av någon kum anledning stannade jag i skolan en timme längre än vad jag behövde. Jag kom i alla fall hem för typ en och en halv timme sen och sen dess har jag inte gjort något.
Paparazzifilmade pappa lite när han testade en gammal förstärkare som vi inte har använt på ett tag. Tänkte lägga upp 2 filmer så fort dom är klara på youtube.

Snart ska jag börja plugga Rättskunskap till imorgon också... men tror ni att jag orkar? Haha neej. Tror att jag ska chilla lite istället. Kolla på någon film och sen ska jag iväg och jobba några timmar.

Hur känns mitt liv just nu? Ber-och-dal-bana mest men just nu? Jävligt bra.
Framöver är det halloweenfest, fester, jobb, shopping och mer fester. Någon kväll ska jag träffa Espanña-brudarna också. Och förhoppningsvis får jag tag i jävla Jonas snart!
Som sagt, ingen idé att gråta över spilld mjölk... den förblir ju spilld, som jag brukar säga..
Eller det brukar jag inte säga, men jag gjorde det nu.


Även om jag inte är singelbruden längre, måste jag erkänna att livet som singel har sina fördelar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Lina Saade

Aha, var de lika snygga i verkligheten med? :)

2009-10-22 @ 14:19:43
URL: http://saade.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0