Kärlek från Din sko


Det har blivit en del sex här ikväll... hmm undrar vad det kan bero på haha. Innan jag släpper datorn för ikväll och hittar på nogt annat tänkte jag bara tipsa om skorna som jag går in och kramar varje gång jag ser en
Din sko. Vet inte riktigt vad det är med dom men det är något jag verkligen gillar. 600 spänn kostar dom, det är ju inte så farligt
Får se om jag köper hem dom. Jag gillar dom men vet inte riktigt när jag ska använda dom. Jag har ju shoppat en hel del skor på sista tiden så det börjar bli dags att skaffa sej fler fötter nu. Tyvärr är jag ju bara född med två så jag kan bara ha ett par skor i taget... Ovänat va?

Det börjar i alla fall hända något med Din sko nu! Issa är imponerad





























Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: M A T H I L D A ♥

SVAR Ja typ :) Orkar inte räkna alla kommentarer (röster) så ja kör en omröstning ;)

2009-10-30 @ 14:20:09
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0