Mr X doesn't leave me alone for one fucking minute

Och så kom frågan jag bara hade väntat på. Jag visste det, och fan hur ska jag slingra mej ur det här då?
Mr X, inte ful någonstans, jätte gullig kille, rolig, charmig... men jag är inte intresserad. Något med honom gör att jag inte tänder till.

Klart att jag fattade, efter allt han har sagt. Jag hör hans röst ropa mitt namn hela tiden.
- Varför ropar du på mej hela tiden? Vad vill du?
- Du har så fint namn.


Mr X dras av någon märklig anledning till mitt hår. Plötsligt känner jag hur någon drar mej i håret.
- Vad i helvete håller du på med?
- Men det är så fint


Stackarn, jag försökte och försöker fortfarande slingra mej hur hans grepp hela tiden. Men jag vet ju att frågan kommer:
- Kan jag få ditt nummer?

Och helvete jag kan ju inte säga nej.

Och så kom frågan som jag visste skulle komma
- Vad gör du på fredag?
Helvete.. inte knullar jag med dej i alla fall.
- Ehm.. jobbar

Men jag vet ju det. När en kille vet vad han vill ha då ger han inte upp så jävla lätt.
- Vad gör du på lördag?
- Ehm.. jobbar, det vet du ju.

shit shit shit shit

- Men jag ska ju bjuda dej på en drink ju.. när kan du?
- Jag vette fan, jag är ... en upptagen person.

Haha issa fan vad dålig du är, lite bättre borde du väl ha lärt dej efter alla dessa år.. tycker man.
Mr X is still there..
Fuck it

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0