Stuumpan shoppar

Resten av min shoppingrunda var lite småkrafs bara, men fan det är ju inte så bara. Jag ska be att få tala om att mitt småkrafs är riktigt bra grejer  Jag ska precis tipsa om en utomordentligt bra grej för er som hatar smutsiga mockaskor.. Mocka, fy fan vilket fult ord.

Anyway.. Man har sina söta mysiga uggs på vintern och sen kommer det där monstret som heter slask och tö. Jippi så var det förstört.
Jag vet att jag inte är först, men jag är nog inte sist heller. Och jag tipsar ju till er som inte vet
Nu till tipset för att hålla mockadojerna rena.. Fan säg mocka 10 gånger, usch vilket fult ord

                            
                           
                            

                                           ♣ Långt linne- Gina tricot- 99 kronor
                                               ♣ Sudd- Din sko- 49 kronor
                                               ♣ Stickat- H&M- 199 kronor
                                           ♣ Foundation- H&M- 149 kronor
                                               ♣ Macara- H&M- 129 kronor

Som sagt , det var lite små krafs bara, men helt klart sånt man behöver. Vad jag ville tipsa om i alla fall var suddet på första bilden. Det kommer, som jag redan har skrivit, från Din sko och man använder det precis som ett vanligt sudd. Om mockaskorna har blivit smutsiga är det bara att sudda bort det. Hittills har det funkat utmärkt för mej. Den enda nackdelen jag kan se är att suddet verkar ta slut rätt fort, men fan det är 50 spänn det är ju inte så farligt. Suddet gäller så vitt jag vet bara på mocka..

Tvinga mej inte skriva mocka igen..


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: carolina

Tackar somfan! . :)

2009-10-15 @ 19:27:35
URL: http://carolinalennstrom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0