Bowling

Hej

Nu är jag hemma igen. Har precis laddat upp alla bilder och en liten videoblogg är på väg
Trots vissa omständigheter har den här dagen faktiskt varit exakt så bra som den kunde bli  Allt är tack vara Roya och Emilia som är två helt underbara vänner. Vad hade jag gjort en dag som denna utan dom? Det vet jag inte men dom gjorde min dag bättre.

Vi slutade skolan rätt tidigt idag så jag och Roya åkte till Pallas och fikade. Ibland kan vi vara rätt kvinnliga av oss faktiskt . Plötsligt från ingenstans kom den impulsiva idéen upp, det där impulsiva som jag har väntat på ett tag. Vi åkte hem till mej fort som fan och sen bokade vi en bana och åkte och bowlade. Super kul ju  Det här var den roligaste omgången av alla jag kört under mitt 17-åriga liv.

Jag orkar inte sitta och fixa med alla bilder på photoshop så jag slänger upp dom bara

Vi åkte först buss till Brommaplan. En upplevelse som vanligt, haha. Ingen Jonas idag heller.

 

När vi kom till Brommaplan köpte vi varsin cheeseburgare och varsin Mc feast Jr.

Fråga mej inte vad Roya gör med påsen, jag höll bara i kameran  Jag har verkligen tappat all smak för Donkenkäk sen jag började jobba där. Maten smakar inte alls lika gott nu som förut, men men. Ibland får man ta vad man har.

Efter att vi hade kastat i oss maten medan vi satt och väntade på tuben var vi laddade för bowlingen!













Efter bowlingen blev det några till bilder såklart





Det ser ut som att jag sitter på knä på marken, men det gör jag inte. Kolla på håret så ser ni att jag flyger. Det ser verkligen ut som att jag sitter ner, men som sagt, Issa flyger som aldrig förr
Långt inlägg med många bilder blev det
Vidobloggen var det ju också. Jag vet att jag ser helt hemsk ut i det där ljuset som är inne i bowlinghallen, men vad fan, är man en riktigt man klarar man av det.

 





Ingen av oss vann bowlingen heller, men jag fick göst poäng.  Yeeeaah


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

HAAAAAAHAHAHAH VI ÄGER ISSA!

2009-10-01 @ 23:23:07
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0