Playboy mysdress, finally mine

Igår kom det också ett paket. Haha fan vad paket jag får just nu  Jag lovar det blir inge mer på ett tag nu.

Igår kom i alla fall ett paket, men jag hann aldrig blogga om det så jag gör det nu  Ni vet hur mycket jag älskar playboy och hur länge jag har letat efter den där mjukisdressen som är både snygg och ser jävligt mysig ut.
Nu har jag den  Efter en jävla massa om och men i jag vet inte hur många månader. Jag tror att det är minst ett år nu sen jag började leta efter den...
Nu har jag i alla fall lyckats hitta en begagnad som är använd endast en gång. Jag köpte den ch om jag springer på en sprillans kanske jag köper den också. Men en sprillans är ju dyrare så det kanske var smart att köpa en begagnad först och sen se om man använder den.

Såhär ser den ut i alla fall



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Paula

åh den var skit söt! love it

2009-11-24 @ 22:57:59
URL: http://shefabulous.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0