Dagens outfit

Hej

Första inlägget för idag och jag tänkte bjuda på en dagens outfit. Det var ju några dagar sen. Eftersom jag har legat hemma och snorat så har det väl inte direkt varit någon vits med att visa vad jag har haft på mej.

Såvida jag inte var naked Hoho.

Haha jag är såå rolig! Nej men vad fan, jag kollar ju min statistik då och då och it makes me happy right now!
Up up up.

Dagens outfit var det
Jag gjorde bilden färgglad nu när det är så mörkt och kallt ute. Tyvärr blev bilden skitsuddig. Vet inte riktigt vad det berodde på. Ljuset i rummet kanske. Jag vet inte, men ni vet ju att alla plaggen alltid går att hitta i outfitskategorin eller i shoppingkategorin



♥ Lackleggings- BikBok
♥ Långt linne- Gina tricot
♥ Kofta- Bershka
♥ Väst- Vila
♥ Lårhöga stövlar- Skopunkten
♥ Örhängen- Åhléns
♥ Väska- Belle

Eftersom jag har svarta leggings och svarta stövlar tänkte jag visa vart stövlarna slutar, så ni som är sugna på att shoppa ett par ser exakt hur dom ser ut



Okej ser nu att bilden blev lite konstig vid fötterna. Så blir det när man tar bilden uppifrån. Oops.
Aja, jag tror att ni förstår. Jag satte handen precis där skaftet tar slut också, så nu vet ni väl på ett ungefär hur dom ser ut


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: leah

finns ingen sida som heter loveugar.

2009-11-06 @ 15:40:59
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: nikolai

skickar bilden via hotmail istället. de bli nästan bättre.

Vet jag är lite seg. Märkte att närjag logga in här igen så va klockan 11. ;)

2009-11-07 @ 00:03:09
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0