Dagens minishopping

Hej

Känner att första inlägget bara kommer senare och senare för varje dag som går. Tänkte i alla fall att jag skriver några inlägg nu och sen.. tja det kan vi ta sen.

 

Det är ju fredag idag och alla ska väl ut och röja så jag antar att nästan inga sitter hemma och läser bloggar, men jag fyller på lite ändå. Sen vaknar ni upp bakis imorgon och det bästa man kan göra då är ju att klicka in på stuumpan.blogg.se. Eller hur?

 

Kom hem med påsar idag också. Yes, jag kom nyss hem.

Det blev bara en minishopping idag också. Shoppade lite till min lilla makeover som jag nämnde för någon vecka sen.



♣ Nitskärp- Lindex- 129 kronor
♣ Ansiktsmasker- Lindex- 15 kronor styck.
Älsar att dom där ansiktsmaskerna har kommit tillbaka. Dom var ju borta ett tag. Nu finns det dessutom 2 nya sorter. En med choklad. Det är den man ser på bilden. (Issa har koll hon)



Pinnade iväg till Coop och köpte hårfärgen. Det är billigare där  Tror att det gick på sammanslagt 164 spänn


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Denice

Haha jo...! Din blogg e ju bäst så ofc så skriver jag att ja lånade från dej! Alltså även så de checkar din blogg med :D



Ha det bra!

2009-11-27 @ 18:59:21
URL: http://tyypoftaah.blogg.se/
Postat av: Roya

Ska du färga håret brunt eller?!

2009-11-27 @ 20:12:24
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0