2 nya linnen

Och sen har jag köpt två linnen också. Jag var osäker på om jag hade lagt in dom i bloggen redan, men nu ser jag att jag inte har det så då gör jag det nu =)



♣ Linnen- H&M- 49 kronor st.

Bilden ser jävligt tråkig ut, jag vet det. Men det inna linnet är fint ljusblått och ger en riktigt härlig sommarkänla och den andra har en perfekt ljusgrön färg som också är härligt somrigt.
Ni kan säkert se dom i dagens outfit någongång ;)¨
Linnena är i alla fall billiga och bra och det är perfekt att ha en dag då man bara ska sitta hemma på altanen i solen, eller en dag då man vill lägga folkus på något annat eller en dag då man inte alls riktigt bryr sej om hur man ser ut utan mest bara vill smälta in i mängden.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0