söndag

Idag är det söndag. Solen lyser och det är -0.4 grader ute.
Idag måste jag egentligen plugga till min jävla tenta men får väl se hur det blir med det.

I onsdags blev jag av med allt min smink, två parfymer, min plånbok och mitt busskort så frågade min kära mamma idag om jag kunde få låna lite pengar och i alla fall köpa lite nytt smink. Först kollade hon jättekonstigt på mej. Sen var hon tyst en stund, gick iväg och efter en stund kom hon tillbaka med en jättebra deal.
Nämnligen såhär: Snart ska jag typ dammsuga och torka lite golv här, så får jag 300 till smink sen. Det tycker jag var en jävligt shysst deal.
Har ju fått studiebidraget också så om jag har tur kanske jag kan fixa till lite extra. Tyvärr låg ju mina kort i plånboken så jag kommer inte åt en krona på mitt konto. Det suger, men då andra sidan kan jag inte göra av med allt på en gång den här månaden.

Jaja får se hur det blir med allt. Ikväll kanske jag tar en sväng till gymmet också... om jag orkar haha

Ha en bra söndag

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0