kort och gott

Nu har jag suttit och fixat och trixat med en ny design större delen av den här dagen.
Sjävlklart har jag väl inte bara suttit här och fixat med det, lite annat har det ju blivit också. Men man kan väl lätt konstatera att jag inte gjort något som jag borde idag.
Jag sitter fortfarande här i sidenkallingar lixom.

Nu måste jag gå och göra något åt det. Klockan är snart 16.00 och det är min sista kväll med Carre innan han åker i väg till Estland.
Så det blir inte mycket mer bloggande ikväll. Jag ska gå och göra mej i ordning lite nu och sen ska jag hem till honom.

Imorgon tänkte jag nog fortsätta fixa med designen lite. Det blev fel på sidan nu så jag kan inte lägga in någon ny idag. Det får bli imorgon... kanske.


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0