jag vill se ut som en vandrande bakelse, vill du?

Nu har jag hittat något vettigt att skriva om.
Har länge tänkt visa något som jag är helt kär i men det har aldrig blivit av. Nu kan jag fan inte låta bli längre.



Kolla på dom bara!! Så jävla söta!! Hihi fan jag låter som ett litet barn som ser en hundvalp för första gången.
Jaja spelar roll, jag vet att många älskar dessa söta sötsaker. Och för er som inte fattar. Det föreställer alltså ett armband och sen kan man köpa till berlocker som man kan knäppa fast bara. Jättelätt och jättegullugt.
Tyvärr kostar dom ju också.
Bara armbandet med en berlock ligger på 499 kronor, om man vill ha Yummy- serien. Annars kan man ju välja ett armband från pick-a-doll och då kostar ett armband 399 kronor, men då finns ju inte samma berlocker med.
Här har jag valt ut några av mina absoluta favorit berlocker, och alla kostar 199 kronor.

Just nu är jag lite fattig, eftersom jag inte har börjat jobba än och studiebidraget går ut nu. Men jag ska fan ha allt det här på bilden! Nu har jag ju klippt och klistrat lite i photoshop och satt ihop mina absoluta favoriter, men det finns många fler att välja mellan.

Vill du också gå runt och se ut som en vandrande bakelse? Gå då in och checka runt här lite http://www.milajki.com

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Becca

jo.. jag går också upp i vikt jättelätt om jag ligger på latsidan men som sagt, så fort jag börjar röra på mig igen så ser jag på en gång ganska vältränad ut.. har nog att göra med att jag vart i stallet i stort sett varje dag sen jag kunde gå :P

2009-06-04 @ 13:32:23
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuuud vilka söta! Synd att jag också har ont om pengar nu, men så fort jag får pengar ska jag också köpa ett.

Tack för tipset sötnos

2009-06-04 @ 14:35:57
Postat av: pebbles

dom är jättesöta, kul med en lite anorlunda blogg måste jag säga :)

2009-06-28 @ 01:10:40
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha du e så WB www.foki.blogg.se :S

2009-08-15 @ 19:56:10

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0