Kissie, Paow & Dessie- blondinerna som har förstört det vackra med att vara bondin

Min sallad är klar och uppäten och nu sitter jag här igen. Så fort jag kan gå igen ska jag gå härifrån

Sitter och skrattar lite för mej själv här.
Jag kunde inte låta bli att kolla runt lite i bloggarna som jag tycker är dom mest patetiska.

Jag tror inte att så många av er håller med mej men mina åsikter gäller

Kissie: Hon gör videobloggar där hon drar satan i sitt hår och påstår att färgen är äckta. Kan någon förklara för mej vart den svarta utväxten kommer ifrån? Jag tänkte om det nu är äkta borde det väl inte finnas någon utväxt, och speciellt inte svart.
Mysko det där.
Och som om inte det vore nog slår hon på samma gång en fluga till i samma smäll och kör en "dagens outfit"där hon vägrar säga vart sakerna är köpta för att hon inte vill att någon ska härma henne. Jättesvårt att se vart kläderna är köpta, verkligen.
Den bruden njuter av blogg-fighter, det märks ju. Hennes blogg är värdelös och totalt ointressant och jag vet inte vad det är för fel på människan men någt konstigt är det med henne.

Paow: Brud med allvarliga problem med stavning. Älskar att "provucera" gör det dock jävligt dålig. Skitdålig bloggerska som försöker leka smart och oskyldig samidigt som hon briljerar med sprit, cigaretter och sej själv i string. Mycket mogen tjej. Ibland kan jag inte heller låta bli att spekulera kring hur hennes föräldrar är. Hon har två vidriga taturingar och lika många piercingar som mej, om inte fler. Vad är det för fel på hennes föräldrar som låter henne gör det? Hur gammal är hon? 15 va? Så om hon har tatuerat sej när hon är 15, vad gör hon då när hon är 18? super ihjäl sej?

Dessie: Helt klart en av dom värsta brudarna jag någonsin läs om... och sett. Förlåt, men hon ser helt enkelt inte bra ut. Grabbar som älskar minderåria ******* kolla in hennes blogg och stooora boooooobiiiees!
För övrigt tycker jag att hon är omogen, grymt osäker i sej själv, ljuger och härmar för mycket, skriver massa skit och är en allmänt ointressant människa. Tror precis som Paow att hon är älskad av allt och alla. Hoppas hon sparar bloggen och läser den om 10 år. Då vill jag se hur mycket hon skäms över sitt äckliga beteende.

Vi kör en dagens fråga.

Varör läser ni dessa värdelösa bloggar, ni som gör det?


råkigt nog gör dessa idioter att jag inte tas på allvar någonstans. Jag är blondin, det förtör allt!

Jag känner att jag precis utnyttjade min yttrandefrihet och min älskade frihet att publicera lite vad jag vll.
Så nu har jag avreagerat mej... på fel personer. Det var nog egentligen till Matte  Han får sin utskällning personligen istället

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ida.

Hej, vad fin blogg du har, är du typ bra på att göra header och kanske designer som passar till, eller åtminstonde en då ?:P<3.

Pusshej.

2009-07-29 @ 12:58:22
URL: http://thebabys.blogg.se/
Postat av: ida.

Jaha, okej... Men alltså problemet är typ att jag inte kan skicka mail, helt cp. men du kan ju ta min msn elr ?.

[email protected].

:)<3.

2009-07-29 @ 13:38:42
URL: http://thebabys.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0