Ny ögonskugga från Nouba

Klockan är nu 02.50, prick!
Och jag har faktiskt börjat packa.. men jag har tröttnat.

Jag vet att jag egentligen inte har tid att sitta här men juag vill så gärna

Jag är jättenöjd med mitt besöksrekord också. Jag hade inte skrivit ett enda inlägg, bara sprungit runt med Sara hela dagen och så kommer jag hem och ser det där. Det var riktigt kul faktiskt .

Innan jag går och fortsätter packa vill jag visa min nya ögonskugga som jag köpte för några dagar sen. Det är en av mina absoluta favoriter, tyvärr passar den inte min ögonfärg så bra men den är så himla fin så jag har struntat i det .
Min förra blev ju tyvärr snodd, men jag är jätteglad att jag har en ny i sminkväskan nu.



Ögonskuggan är precis lagom glittrig och halva sidan går åt det mer guldiga hållet och den andra halvan går åt det mer rosa hållet, tillsammans är dom otroligt fina och hela ögonskuggan ger en otroligt fin strandkänsla.
Just den här är köpt på Åhléns, men Nouba, som för övrigt är ett av mina favoritmärken, finns även på vissa KICKS också.
Tyvrr är märket rätt sällsyns, jag fattar inte varför är dom gör så himla snyggt smink.
Anyway.. den kostade 220 kronor och vissa tycker att det är dyrt, men tro mej den här är värd det! Love it

Nu ska jag fortsätta packa!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0