till er läsare

Hej
Då var åter en onsdag avklarad.
Hatar dessa vidriga onsdagar. Det enda som är bra med dom är träningen på kvällen.
Apropå det så är det faktiskt min första träning efter lovet ikväll.
Ska verkligen bli jäääättekul att se hur dålig kondition jag har fått efter allt julätande. *suck*

Tack för alla kommentarer måste jag ju komma ihåg att säga också.
För er som vill har svar på frågor kan ni bara gå tillbaka till inlägget där ni skrev kommentaren så har jag svarat där, precis som vanligt.
Har du dock skrivit ut en blogg svarar jag i den.
Kan vara bra att veta.

Kul att de den lilla diskutionen kring hår också, haha. Några roliga kommentarer hag jag fått.

Fan, nu är jag hungrig igen. Måste man verkligen äta varje dag?

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0