Idag

Hej
Det blir ett sent första inlägg idag. Och det blir inte många inlägg nu för jag måste sova, imorgon är det upp tidigt som gäller och sen ska jag jobba 8 timmar. Efter det ska jag hem till en stor fest hemma. Suck. Jag som egentligen bara vill hem och sova.

Idag gick det i alla fall betydligt bättre med linserna. Tänkte visa en före- och efterbild
men just nu har jag bara skitbilder när jag har linserna så det får bli en annan dag.

Idag har jag varit med Emilia och Roya i Skärholmen. Konstigt nog köpte jag inte en enda grej! Sen åkte jag och Emilia till stan, konstigt nog köpte jag inte en enda grej där heller!
Vad är det som händer?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0