Dagens outfit

Jag börjar med dagens outfit då och sen kommer shoppingen direkt efter

Dagens outfit är mycket enkel. Jag försov mej i morse och sen var det bara snabbt till skolan för att en timme senare åka hem. Jag kände inte att jag behövde ta i med hårdhanskarna för det. Eftersom jag dessutom försov mej gjorde jag, helt ärligt, mej i ordning på lite mer än 15 minuter i morse. Jag tror att jag slog mitt personliga rekord.


Ibakgrunden kan man se en tavla som föreställer mej som liten, målad av min moster

♥ Lackleggings- Gina tricot
♥ Långt linne- Gina tricot
♥ Kofta- Mango
♥ Jacka- Vero Moda
♥ Tomteluva- Buttricks
♥ Örhängen- Björn & Brigitte
♥ Väska- Belle
♥ Bruna uggs- Eurosko

 Visste ni förresten att det är min släkt som har grundat Buttricks en gång i tiden?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emmelist

vi köper det mesta från panduro. men dom är ju rätt dyra så vi köper från olika hobbyföretag :D



ah härligt att du fått pengarna! sist jag gick på stan hade dom fått in fler leggings också. haha

2009-12-18 @ 13:01:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0