Harry Potter och halvblodsprinsen

Härom kvällen var jag och Carre på bio också.
Harry Potter blev det. Jag har väntat med att se den hela sommaren för att jag ville se den med honom. I och försej hade jag inte tid att gå på bio änå
Eller jo.. jusste Indi frågade ju om jag hade lust att hänga med en gång
Varför hände jag inte med då? .... jusste ja, jag ville ju gå med Carre när han kom hem

Jag känner att jag svarar på mina egna frågor jävligt snabbt just nu. Efter 00.00 slaget blir man snabbtänkt

Hur som helst var vi och såg Harry Potter



Den var bra faktiskt. Enda besvikelsen egentligen var väl att Harrys ärr är borta i flera scener. Det är ju den där jävla blixten som gör hela Harry Potter. Men dom som gör filmerna börjar väl bli trötta på det här projektet nu, det har ju pågått i flera år! Klart man tröttnat på att rita den där blixten hela tiden då. Det skulle jag nog också göra

Bilden är snodd från google, för jag tog inga egna bilder den här kvällen.  Däremot gjorde jag en film som jag ska visa nu  och så tog jag kort på halva min outfit. Det var väl det





Där kan ni se min nya kamera också

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: saaaaarriiiiiis

hahahaha "men sara brukar säga hej issas blogg" haha fan vad söt du är älskling :D <3<3

2009-08-14 @ 17:01:25

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0