Stå och lyft




Det här är inget för folk med svaga hjärtan, svaga armar, svaga ben, eller svag rygg. Om killen inte är i så bra form borde ni nog hoppa över den här ställningen. Det finns två vanliga sätt att komma in i ställningen. Det säkraste är att börja liggande med tjejen ovanpå sin kille och sen lyfta upp sig till en stående position.

Stå och lyft


Man kan annars börja stående, som i Dansaren, och sen kan tjejen hoppa upp på sin kille till den här ställningen. Tänk bara på att ta det lite försiktigt. En härlig sexupplevelse är trots allt inte värt ryggproblem resten av livet!


Extra
Väggen - luta tjejen mot väggen för lite extra stöd.


Loveugars betyg (0-5)

För Tjejer
Bekvämlighet: 3,5
Svårighet: 3
Njutning: 3,5


För Killar
Bekvämlighet: 3
Svårighet: 5
Njutning: 2,5


För Båda
Intimitet: 4,5
Penetrationsdjup: 3,5
Penetrationsrörlighet: 2,5


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-04-28 @ 18:12:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha fan va roligt med en blogg som skriver om sånt här. tkr du skall fortsätta med det:)

you go girl!!!

2009-05-13 @ 20:16:08
URL: http://heardofme.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0