tjockiskväll

Hej hej
Idag var det lördag igen.
Igår satt och älsklingen hemma hos mej och hade tjockiskväll.

Efter skolan igår åkte vi till hemköp med bibbi och angelica och köpte chips, dipp, choklad och massa annat gott som vi kunde hitta. Men om jag ska var helt ärlig var nog bibbi och angelica värre. Dom köpte godis och havrebollar medan jag i alla fall var något nyttig genom att köpa morötter.

Jag köpte två filmer också, Dodgeball och American pie- Naked mile.

Jag tog dock inga bilder från kvällen, för det tänkte jag inte på =P.

Idag har vi bara segat framför tv:n och jag har haft mini hemma-spa. Om ett tag ska jag nog försöka fixa filmen Sex and the city på något sätt. Lyckas jag har jag ju något att göra ikväll också ; )

Kanske borde försöka dra mej iväg till gymmet också, efter alla kalorier man satte i sej igår.. =P

Ha en bra lördag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0