test- hur bra är din kille i sängen?

och nu, hur bra är min kille?

Grattis! Du har hittat en hingst., 20-24 poäng
Grattis, du har hittat en kille som är riktigt het i sovrummet! Ni är bekväma att prata om sex med varandra och kan lyssna och ta till er av konstruktiv kritik. Din kille tycker också det är viktigt att tillfredsställa dig och ni har ett sexliv fullt av passion. Han verkar vara någon du ska hålla i ordentligt!

Full pott på både mej och min kille, skiter i om det stämmer eller inte, testet var kul, resultatet var ännu roligare.


Vill du också göra testet ? (som kanske, enligt vissa är patetiskt)

http://www.girltalk.se

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0