söndag

Tillslut gjorde jag i alla fall något av söndagen...
Det har varit en minst sagt konstig dag för mej.
Jag har haft en sån där känslig dag, då man börjar gråta bara något petar på en.. och tro mej det gjorde jag, 3 gånger till och med. Carre visste inte vad han skulle göra med mej, han sprang fram och tillbaka med den ena pappersbiten efter den andra, men hans tappra försök att få mej att sluta att gråta gick inge vidare.
Första gången började jag nästan gråta för att han höll i mitt linne och vägrade släppa. En stunde efter att han hade släppt ramlade jag ner för trappan ochdet gjorde jävligt ont, efter det grät jag i alla fall för ett rimligt skäl.
Resten av gångerna grät jag mest för att jag hade ont och för att allt kändes så in i helvete jobbigt och sen var det väl i kombination med söndagsångesten.

Helgen har också varit lite konstig. Jag känner mej helt konstig i verenda cm av min kropp. Jag och älsklingen har ju haft tjockishelg så jag har käkat massa onyttiga grejer i princip hela tiden.

Den här kvällen gick till att gå på bio och även där tryckte jag i mej kallorier så det blir inte mycket mer på ett tag förmin del.
Berättar mer om filmen och så imorgon. Nu måste jag försöka sova om ett tag.

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0