sista lektionen

Hej, hann inte skriva något igår för det var insparksfest på Chaplins bar, så hela kvällen gick åt till att göra sej i ordning till det och sen var jag med älsklingen också.
Shoppade lite igår, för mina sista pengar. Tänkte visa det när jag kommer hem, innan träningen.

Just nu sitter jag på min sista lektion i skolan. Det är grymt tråkigt och eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt, håller jag på att slockna hela tiden.

Nu börjar projektledarna säga till att jag ska sluta skriva här.

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0