fett sur

Idag är jag på riktigt dåligt humör.
Allt känns bara så jävla skit!
Jag fick gå upp tidigt till våran helvetes skolan, som är grymt jävla tråkig, min navelpiercing mår inte alls bra och jag vet att det förmodligen inte ens hjälper att göra om den igen. Jag har gjort om den några gånger nu och efter några månader ser den ut precis som den gör nu och varje gång inbillar jag mej att det finns något att göra åt saken.
Dessutom sitter jag nu och håller på med världens tråkigaste projekt typ. Demokrati.
Och inte en jävel i våran klass fattar ett skit av vad man ska göra.

Jag jobbar om sexuella trakasserier och försöker jämföra vad Socialdemokraterna respektive Alliansen tänker göraför att stoppa det.
Man ska göra så mycket och jag fattar verkligen ingenting!

Jag är så jävla sur! Vill bara gå hem!!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0