please don't leave me
Jag ser att ni gillar att läsa om min dystra period, för ni hänger kvar här trots att jag uppdaterar bloggen väldigt sällan.
Kul tycker jag att jag, när jag väl skriver, lyckas få er att bli intresserade. =)
Nu vet jag inte när jag skriver nästa gång för imorgon ska jag träffa Carre igen....

Vi får se hur det går den här gången. Vårat förhållande här som en elefant på en spindeltråd just nu. (mins ni den visan, jag gör, det var inte precis lite jobbigt när någon jävel på dagis hade kommit till den 54:e elefanten..)
För att bli lite seriös igen, med det menas att vårat hittills roliga, fartfyllda, händelserika och minst sagt mysiga förhållande spelar på sista versen och efter rättegången är det förmodligen ganska kört.. ='(
Tänker inte påstå att det är något jag vill, för sanningen är att det är raka motsatsen.
Men jag ser hellre att min älskling vänder mej ryggen än stannar kvar, utan känslor, för min skull.



Jag älskar dej och mitt liv kommer aldrig bli samma sak utan dej.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Lisa

allt kommer ordna sig.

sköt om dig! du är värdefull

2008-10-07 @ 18:55:55

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback

RSS 2.0