jag kommer sakna dej älskling

Idag vill jag inte blogga.
Idag vill jag inte göra någonting.

Idag gjorde jag och Carre slut... typ..
Allt är fortfarande jävligt komplicerat. Han har ringt till mej oavbrutet i en timme nu och jag vägrade svara.
Tillslut svarade jag i alla fall och nu vette fan vad som händer.
Det sista jag sa till honom innan han gick på bussen var att jag kommer sakna honom och så önskade jag honom ett bra liv.
Han har inte gjort slut, jag har inte gjort slut så det är jävligt komplicerat.
Till viss del kan jag väl säga tyvärr är Carre en sån som verkligen satsar på sin framtid. Självklart är det bra men det gör att han inte har tid med flickvän.
Grymt trist men så är det.

Han kanske kommer tillbaka .. ='(

(ber om ursäkt för ett rätt osammanhängande inlägg, men om jag går in på detaljer börjar jag gråta)



Jag kommer sakna dej älskling. Jag hoppas verkligen att du går ut gymnasiet med toppbetyg, att du kommer till Tyskland och lyckas med det du verkligen vill göra och det du verkligen är bra på.
Jag vet att du kommer lyckas, hoppas bara att det gör dej lycklig också.

Jag älskar dej

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0