tidig dag

Fredag igen =) satan vad härligt. och nästa vecka är det bara 3 veckor kvar till sommarlovet, kan det bli mycket bättre?
Tja en sak .. vädrer skulle kunna bli lite bättre men men man kan inte få allt.

Idag slutade jag väldigt tidigt. Normalt sätt slutar jag 14.50 men idag blev det 11.00.
Det beror främst på att våran vikarie inte dök upp. Efter en timme med henne skulle vi ha lunch en timme, sen engelska och sen idrott. Idrotten kan jag ändå inte vara med på och eftersom vikarien inte dök upp blev det dubbellunch och på engelskan läser vi bara en bok, som jag bestämde mej för att läsa hemifrån idag.

Om några timmar ska jag åka hem till Carre, jag ska bara fixa lite grejer först.


Ha en bra fredag

Kram


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0