ljuset

Förut lovade jag att jag visa bilder på presenten som jag fick av Carre, när batteriet till kameran var laddat. Det aär fixat nu och här kommer lite bilder.




Själva meningen med det här ljuet är då såklart att det skiftar i olika färger i mörkret. Grymt fint faktiskt, tyvärr syns inte det alls lika bra på bild, lite besviken faktiskt för jag ville gärna visa hur fint det är!
Det härliga med det här ljuset är att man på något sätt blir känner sej lycklig när man tittar på det.
Numera förstår jag vad Marvin i "Hitta Nemo" menar när han säger att han känner sej lycklig i scenen då Doris och han får syn på den där lampan mitt i mörkret.
Jag och Carre ligger ibland på kvällarna och kollar på när ljuset skiftar från rött till lila, till blått, till turkos, till grönt osv. Runt, runt, runt.

På dagen fungerar det precis som ett vanligt ljus, skillnaden är att det räcker väldigt mycket längre än ett vanligt ljus. Detta mina vänner, är vad jag kallar för en estnisk konstuktion. Tyvärr finns dom här fina ljusen inte att köpa i Sverige.
Däremot funderar jag och Carre på att sälja ett antal ljus till ett mycket bra pris, i något centrum

Intresserad? Mer information kommer ;)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0