issa on vift

Nu sitter jag har igen. Mina pengar tog ju slut forra gangen jag skrev sa tankte fortsatta nu. Den har gangen har jag 20 minuter pa mej sa jag borde ju hinna skiriva lite i alla fall.

Som jag sa i forra inlagget sa ar det alltid lite spannande att ga och lagga sej pa kvallarna for man vet ju aldrig vad som kommer att handa under natten..
Den har gangen vet vi i forvag.
Spanien har gjort det igen... For er som sag matchen vet ni ju vad som hande, for er andra, rakade Spanien vinna over Ryssland med 3-0, sa det blir en somnlos natt ater igen..
Bilarna har redan hallit pa och tutat i snart 2 timmar och man hor att dom inte ar i narheten av att lagga av..
Forra gangen tutade dom till 3-4tiden.. nu ar dom ju narmare finalen sa vi kan val rakna med 04.30- 05.00
skiiiiiit kul!
men men det ar anda for varmt for att sova.

En sak till som jag inte har berattat ar att jag i forrgar blev jatte sjuk och det haller i sej. En grym forkylning helt enkelt och idag akte jag pa solsting ocksa, Sa just nu mar jag illa, samtidigt som huvudet haller pa att sprangas, jag hostar, nyser snorar och svettas och fryser omvaxlande.
Inte alls kul.
Trots det tog jag mej upp idag och shoppade lite smasaker, ett vykort till bastis, lite sma presenter till alsklingen (kan dock inte saga vad det ar eftersom det finns risker att han laser det har) och sen var det val inte sa mycket mer..

En kvall var vi Fuengirola ocksa, dar shoppade jag och mamma massvis med sotsaker. 2 par skor, lite toppar och kjolardet ar allt jag minns. Far val fixa bilder pa det nar jag kommer hem, bara for skojs skull. Det var ett tag sen jag hade bilder nu.. =/
Sen kommer det ocksa bilder som jag lovat sen tidigare att lagga in, har inte glomt ; )

For nagra dagar sen var vi i Torremolinos, dar jag bodde for 2 ar sen typ. Kande igen mej en hel del sa det var kul =)
Nagra dagar senare var vi dar pa dagen bara for sol & bad, det ar finare strand och botten dar an vad det ar har.

Pa tisdag ska vi aka till Gibraltar ocksa. Tydligen valdigt intressant stalle.. Langre ner i soder i Spanien kommer man inte, grottor och apror erbjods tydlige ocksa, dock ar det shoppingen som intresserar mej mest, tydlien finns det ingen moms sa allt ar nagot billigare... Yeeeeah right. vette fan om jag tror pa det.. Upp till bevis i sanna fall!

Nu har jag nog inte sa mycket mer att saga for ikvall. Ska ta en dusch och sen vet jag inte vad jag ska hitta pa... duscha igen kanske =P Nagon somn blir det ju inte inatt heller.. *suck* I wanna go home!!

Saknar alla sota dar hemma har finns det bara galna spanjorer och tjocka engelsman och varje dag blir det ungegfar 2 gerader varmare. Tur att jag inte ska stanna har i flera manader, skulle smalta helt da.

Skriver mer imorgon kanske
kramar










Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0