Lite av shoppingen

Börjar väl med shoppingen från Spanien. Det är ju grymt dyt där men rean hade, som tur var, dragit igång även där. Om man inte har lust att gå i dom större affäerna finns det ju små fina stånd som ägs av asiater, dom har mindre höga prser om man säger så. Att shoppa där är som att köpa kläder på ÖB och det utnyttjade ju såklart jag ;P

 










♥ Äppellinnena- Von o five- 60 kronor st.
♥ Toppar- thailändskt stånd- 60 konor st.
♥ Smileytoppen- Stradivarius- 60 kronor (rea)
♥ Kjol- Von o five- 80 kronor
♥ Skor- 1 to 3- 250 konor
♥ Kajal- Lancôme- 130 kronor!! - Tax free på flygplatsen
♥ Pafym- JLo- 190 konor ! (rea)- Tax free på flygplatsen
♥ Sting- stånd- 10 kronor typ =P
♥ Limpa Marlboro light- affär i Gibraltar- 220

Så, det var lite av shoppingen i alla fall. Köpte lite presenter och så också och sen en rosa bikini och lite annat smått och gott.
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Varför såååå urringat???? Det känns som att du säljer dig genom dina bilder...

2009-03-28 @ 21:41:46

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0