nya skor

Tänkte skriva ett inlägg till innan jag börjar fixa med annat och sen ska jag väl gå och lägga mej om ett tag.
Idag.. eller igår.. träffades jag och älsklingen i stan efter att vi båda jobbat klart. Han hade fått sin lön för sina 3 veckor och jag gick runt med någa hundra jag med. Det blev en del skoinköp. Ett par nya sneakers til mej och två par till honom.

Tänkte visa lite bilder på mina. Ärligt talat blev jag riktigt lyckig när jag hittade dom. Hade tänkt köpa ett par vanliga neutrala tygskor från Dinsko eller något liknande och sen beställa dom här, lite dyrare från internet. Då kunde jag antingen ha 2 par, eller om jag inte skulle gilla paret från internet, ha ett par i reserv.
Egentligen gillade jag inget av alternativen så självklart blev jag lycklig när jag hittade mina internetplaner i affär. Lyckligtvis fanns dom också i min storlek.



Le coq sportif- 399 kronor


Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0