god natt önskar stuumpan

hej. dagens sista inlägg blir det här.
Dagen har verkligen varit 110% om ni fattar vad jag menar. Jag har haft fullt upp sen jag vaknade, tots det har jag haft tid att blogga lite. Den här kvällen har gått åt till att experimentera lite med ett av mina nya linnen. Måste säga att jag inte är helt nöjd. Skit snyggt framifrån om jag får säga det själv, men tycket på ryggen ska jag försöka göra om.

Nu får ni alla ha en fortsatt bra kväll *host* natt. Själv har jag precis duschat och nu ska jag dricka en kopp te, kolla på film och käka den sista biten av kladdkakan som jag bakade igår natt.

Godnatt och kramar // issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0