back again

Så var man henmma i regnet och det kalla klimatet i gen då, men det var sannerligen ingen lätt resa.
Planet skulle lyfta 18.30 lördag kväll men blev försentat till 21.15.. till en början.
Och sen fortsatte det så, 23.15 och till sist 23.20 och planet lyfte inte förrän 23.30 ungerfär.
Vi landade i Sverige 03.30, 5 timmar senare än vi egentligen skulle landat. I terminal 5 satt min käre storebror och väntade på oss. Han skulle eventuellt hämta oss var det bestämt, men när mamma messade honom och sa att han inte behövde för att planet var försenat till 21.15 svarade han inte. Vi tog d förgivet att han inte skulle komma och berättade inte om följande förseningar, det ledde till att stackarn satt på arlanda från 01.10 till 03.30, antagligen för att han var intälld på att få en flaska vodka...

Nu sitter jag hos älsklingen, som jag tillslut också fick träffa trots omständigherne, dock på ett ganska konstigt sätt men men, det blev av i alla fall..
Han är och jobbar så jag sitter här i hans rum och ska snart också börja dra mej. Har lite att fixa idag och eftersom jag gått ner runt 2 kilo i Spanien tappar jag mina jeans ännu mer än vad jag gjorde innan så ska väl satsa på att sy in dom också, och eftersom det regnar så förjävligt blir det väl en mysig hemmadag för min del.

Här är lite bilder från resan

Kramar



En väldigt speciell restaurang vid hamnen i närheten av Torremolinos. Vi käkade aldrig där för jag tror att det passar par bättre. Man sitter i alla fall på filtar och kuddar i deras trädgård och käkar. Mys!





Här bloggade jag för en billig peng



Det här, solstol, parasoll - det är allt som behövs.



Torremolinos centro




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: elli

då får det bli en mysdag med mej!

2008-07-07 @ 12:35:43
URL: http://ellihjartaissa.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0