crap

Nu när jag hade ett så häftigt comeback är är det ju självklart att något händer.
Stormen i helgen höll på i ett dygn, som tur var var jag inomhus med min älskling och kollade på film när allt var som värst.
Det var kul då men... sen var det inte kul längre. Vi förlorader både telefonen och internet från det till idag.
Jag sörjde mest internet, tyvärr funkar våran jävla telefon nu och det är jag mindre glad över.
Den ringer nämnligen hela tiden och jag vet att dom som vill mej något ringer till min mobil, därför skiter jag fullständigt i att svara i våran hemtelefon.
Men ändå ringer den hela tien, vad vill folk?
Jag har varit nära på att dra ur jacket ett 1000-tal gånger bara dom senaste veckorna, men det har lixom aldrig blivit av.

Tråkigt nog har jag ju inte kunnat blogga på grund av det och det är fram för allt outfits-bilder jag vill lägga in i bloggen.
Ska försöka fixa det så fort som möjligt, dock lär det inte bli av i helgen eftersom min älskling inte uppskattar min blogg...
hmm.. undrar varför?
Han vill nog bara att jag ska vara med honom istället för att sitta och skrriva massa grejer på internet.
Får väl ta reda på saken, hur som helst ska jag försöka fixa allt så fort som möjligt men jag har mycket att göra nu så jag kan inte lova för mycket.

Nu ska jag gå och duscha.
Kraamaar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0