Sista dagen med älsklingen

Idag har det varit en dyster dag, inte för att det har varit söndag.

Jag och min älskade Carre höll det inom oss hela dagen men känslan fanns där hela tiden. Vi försökte ha kul och tänka på annat men det faktum att vi bara hade några timmar kvar tillsammans var fortfarande otroligt jobbigt.
Jag hade dessutom en extra oro inom mej.
Jag tror på horoskop, för att mitt alltid stämmer.
I Carres horoskop stod det igår ungefär såhär:

"Du kommer åka på en resa inom kort, och det behöver inte alls vara långt bort.
På resan möter du en person som förändrar ditt liv. Det behöver inte vara ditt livs kärlek, det kan vara en person som bara får dej att tänka på ett nytt sätt.."

Sen stod det mågot om någon tjej

och i slutet:
"Njud hejdlöst på alla fester du är bjuden på under december"
Hittills har vi blivit bjudna tillsammans på ett flertal fester under december och det är fortfarande ingenting om man jämför med vad som kommer hända i Estland.
Så del 1 och 3 stämde, frågan är bara om den där tjejen som han ska möta under resan.

Det är klart att det oroade mej något.
Men jag försökte att blunda för det och ha kul med honom så länge det gick innan han skulle åka hemifrån. Han följde mej till tåget när jag skulle hem och vi kramades länge.

Tillslut var han tvungen att åka.
Hela kvällen nu har vi haft otroligt mycket kontakt och sms:en från honom är otroligt gulliga, det är nästan så jag blir tårögd.
Det gör i och för sej att jag saknar honom ännu mer men som tur är ska jag snart åka ner dit och träffa honom.

Idag har jag förstått att killar faktiskt kan använda ett språk som får en att fatta att dom verkligen älskar en, och att dom faktiskt kan, trots att dom inte vill se ut som en tönt i andras ögon. Min älskling har 5 års studier i svenska och han uttrycker sej alldeles utmärkt =).

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0