beställnings-förvirring

Jusste idag ska jag hämta mitt paket med skorna.
Det ska bli jävligt spännande, för jag fick ett mail om att någon vara var slut och därför skickar dom inte den, men ändå var ett paket på väg till mej, och dom skulle sätta in pengar på mitt konto för varan som jag inte fick. Men jag hade ju bara beställt en vara. Frågan är då, vad exakt är det jag får?
Var det mina skor som var slut så dom skickar något annat?
Eller var det något som jag inte skulle ha som var slut?

Jag fattar ingenting, hur som helst ska det bli jävligt intressant att se vad som ligger i paketet =P.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Becca

tack!Jag jobbade hela dagen igår och så ska man jobba hela natten...själv då?vad händer ikväll??

2008-12-23 @ 17:50:57
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0