mys med carre

image490



Jusste, här om dagen var jag med carre igen. Vi träffas rätt ofta nu mera =P
Vi var i stan och kollade på massa båtar, eller det var meingen att vi skulle kolla på massa båtar men jag såg två stycken på hela tiden. Det kan antingen bero på att jag satt med ryggen mot vattnet eller så kan det helt enkelt bero på att det inte fanns några båtar.
När vi hade suttit där i solen i några timmar blev vi jätte hungriga båda två så vi gick till tacobar och delade på en nacho deluxe. Grymt mysigt, och så kom vi på att vi skulle göra egna natchos hemma hos honom på fredag (vilket är imorgon) och sen ska vi kolla på film och bara mysa.
Och issa bestämmer film. Dagboken blir det den här gången. Den kan jag verkligen rekomendera, speciellt till dom som har pojkvän/flickvän eller som bara älskar att mysa med bästa kompisen. Dagboken är en otroligt varm film rakt igenom, i kategorin issa tipsar finns en recension som ni kan läsa om ni vill veta mer om en av dom bästa och mysigaste filmerna som någonsin gjorts!

Vad vi gör sen vet man inte men det blir nog en del mys framför tv:n.
Det sämsta med imrogonär att han ska klippa sej och det gillar inte jag för jag vet att han kommer klippa för mycket =( . Han har lovat att inte göra det men fan, kan man tro på det? Killar menar ju inte alltid det som dom säger, bevis på det i kategorin: killar.

Jaja nu ska jag gå och bli förhörd på skiten som jag ska kunna till imorgon. Jag känner mej sjukt stressad för jag insåg för några timmar sen att jag inte fattar ett skit. Men men ...


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

jag har läst din blogg ett tag och tykcer att den är jättebra, men nu på senaste tiden så har jag tröttnat för du skriver för sällan, jag fattar att det är svårt att skriva varje dag och så eftersom du har skola men försök att skriva oftare så att du inte förlorar din läsare.....

2008-04-22 @ 20:15:00

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0