Linda Rosing slutar vika ut sej


Linda är osminkad och trött, nu har hon bestämt sej för ett mer seriöst liv 



Linda Rosing bestämmer sej nu vid 31 års ålder för att sluta vika ut sej.
Varför gör hon då det?
Enligt henne själv är hon trött på att bli kritiserad varje dag, alltid är det något hon gör fel.
Dessutom ser hon att allt fler och fler tonårstjejer ser upp till det hon gör och vill bli lika dana. Linda Rosing säger att hon vill vara ett bra föredöme och och hon tycker det är hemskt med alla som ser utvik som framtidsdröm.
Men största anledningen till att hon slutar är- hennes dotter.
Lindas dotter bor hos sin pappa och har inte träffat sin mamma på ett år. Hon skäms över att ha en mamma som viker ut sej.
Linda säger nu att hon ångrar att hon började vika ut sej. Man får inga pengar om man inte är känd, många oseriösa jobb och träffar många oseriösa killar som kallar en hora och dessutom är det mycket droger inblandat, men hon gjorde det för pengarna. Nu vill Linda föreläsa för tjejer om hur dumt det är med utvik och om kändislivets baksida. Det är mycket falskhet och nu vill hon vara en bra förebild, bli seriös och betala skatt.

Bra Linda


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0