weekend

Fan får man alltid ångest på söndagar för? man vet ju att det kommer en ny helg och ju fortare tiden går desto fortare blir det ny helg och sen blir det lov.

Fast seriöst man borde införa en till helgdag eller ta bort typ tisdag, den är  jävligt onödig enligt min mening.


Så vad har man gjort den här helgen? ifredags mådde jag typ jätte illa och slappade mest. Sen kom Henning runt 12 och sov hos mej och sen på lördagen var vi och gymmade, hurtbullar som vi är haha, käkade på Il postino runt 9 på kvällen och sen kollade vi på film och egentligen skulle han hem några timmar efter det men ingen av oss ville det så han ringde hem och sa att han stannade en natt till.
Söndagen gick till endel plugg.
Det var väl det, lugn och skön helg, om man nu kan kalla det som har hänt för lugnt men ändå, hehe =P

Nu ska jag åka till pappa och hämta lite grejer
kraaam


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0