Alla har den perfekta rumpan

Jag hittade en kul artikel som jag bara måste sätta in. Jag visste inte vilken kategori jag skulle välja så jag bara tog någon.
Men artikeln är helt klart värd att läsa
Rumpan. Här är det omkretsen som råder. Vissa föredrar less is more och andra älskar lots of junk in the trunk. Smaken är ju som baken, delad i två. Och tacka fan för det. Det betyder att det finns en drös människor där ute som skulle gå genom eld för just ditt arsle!


Glöm inte att kroppens enda baksida är en otrolig tillgång. Det är inte bara ögongodis för hela slanten. Den fyller även andra funktioner. Den leder ut allt skit ur ditt heliga tempel. Den möjliggör sex utan risk för graviditet. Den gör det bekvämt för västvärldens alla kontorsråttor. Den är kroppens baksidas pattar. Rumpan gör din baksida till en framsida!

Oavsett om din stuss har omkrets som ekvatorn eller en tennisboll gör den varken mer eller mindre saftig. Bjud världen på din julskinka utan bäst före datum. Vicka på din vadderade avloppsränna. Just shake that ASS!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0