Skolavslutning

Länge sen nu, typ..
Idag är en av de bästa dagarna på hela året.
Skolavslutning of course.
det har varit en otroligt jobbig termin för mej och det vet väl alla aktiva läsare om.
Eller, tja ni vet en bråkdel av allt som händer mej och av bara dom små sakerna får jag kommentarer om hur hemskt det måste vara att vara jag.
Haha jo det är möjligt men jag har massa bra saker som jag är fett proud över och det byter jag inte bort mot allt i världen. And that´t it!

Så vad har hänt denna underbara dag?!
Tja som vanligt blev det inte som planerat, en av anledningarna till det kan vara att det är jag som planerade det.
Vi skulle egentligen till kanan och ta med mat från donken. Men vi hamnade tre stycken hemma hos mej och tre stycken på maltan och sen var det så.
sen var det tänkt att vi i kväll skulle spela poker men det blir väl inte så för alla är så jävla trötta.

Det enda som blev typ som planerat var donken, fast vi åt där i stället för att ta med.
Partade lite på donken helt enkelt.
det var en upplevelse det med med tanke på att alla som vanligt glodde mer eller mindre på oss.
så brukar det bli när jag är med.

Och igår var jag och elli på grönan. När vi skulle åka slänggungorna var det en kille som frågade om mitt nummer.
Jag sa att jag inte ger mitt nummer till folk jag inte känner bara sådär. i brist på något svar men sen var jag oerhört nära på att säga att vi kunde åka kärlekstunneln istället.
Vadå? Issa är hångelkåt 24/7 och han hade nog inte bangat.
men så ville jag ju inte att elli skulle behöva stå där och kolla på så jag sket i det. Nu ångrar jag mej lite men det gör inget.
Jag tänker inte ens nämna att jag har träffat Måns Zelmerlöws tvilling för då blir jag så jävla deperimerad.
Han var nästan ännu snyggare än originalet.
FAAAN SÄG INGET MER NU JAG BLIR SÅÅÅ DEPERIMERAD !!

okej nu byter jag ämne. Jag kom hem och satter på mej ett par av mina favvobyxer. dom har varit favvosar i några dagar bara men är inte nya. Rejält häng gör det bara ännu snyggare !
image142

vitt linne från lindex eller hm kostar runt 60 kr
sloggi hotpants från lindex

Kram på er alla läsare //
Issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0