Kaos på planen

Nu är matchen mellan Danmnark och Sverige slut.
För alla som har missat det:
Det blev ett rätt konstigt slut om man säger så.
Efter första halvlek ledde Sverige med 3-1 och i andra halvlek blev det 3-3 ända tills en dansk spelare klantade till allt med att slå en svensk i magen och en supporter kutade in på planen och slog dommaren för att han gav Sverige en straff för det och en annan supporter tog bollen och kutade över hela planen och gjorde mål för att sen bli nerslagen av vakter.
För att säga allt med ett enkelt ord så var det kaos och allt slutade med att Sverige fick vinna med 3-0.
Det var ju bra för oss men danskarna är nog rätt missnöjda med den här matchen.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0