Halvtimme i solen = brun utan sol extra extra extra braaa ;)

Jag har fett ont i huvet och så har jag börjat bli stel i nacken också.
det är inte bra för det betyder att kiropraktorn kommer att knäcka min nacke, vilket han skulle ändå men allt blir så mycket värre när man har ont.

Ska snart på sommarfest, måste gå och duscha först. Jag låg och solade i en halvtimme och ta mej på orden när jag säger att jag blev buuuun! det är gymt kul, min rumpa är helt vit, det är mindre kul.
men.. jag får tänka ut något när sommarn är slut.

Jaja, sitt inte inne framför datorn nu när solen tar som bäst....
sitter hon som precis har skrvit ett inlägg i sin blogg, och säger.
haha jaja

Ha det bra för det har jag...
Nästan, jag är förkyld, har huvudvärk och ont i hela jävla bodyn
men annars har jag aldrig mått bättre (typ)

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0