Han bjuder

Nu är jag hemma från gymmet igen.
Brände några kalorier i alla fall. hehe
Nu sitter jag hemma och slappnar av lite för en gång skull.
Snart ska jag ut igen.
Jag och min älskling ska ut och käka, han bjuder =).
Det bästa i livet är gratis säger man va?
Fucking true.
Men åååh han bjuder alltid, jag är säkert skyldig honom 4- 500 på 2 månader! Men han vägrar ta emot det, så vad ska man göra. Jag har testat att lägga pengar i hans jacka "när han inte märker det". Det har aldrig funkat, han kommer på mej varje gång. *Suck*

Jaja han bjuder på käk,  sen fixar jag resten men det har han ingen aning om, men det blir nog bra.
Igår ville han se en film som var på fel ställe så jag har fixat så vi kan se den idag istället.
Efter maten funderar jag på om jag ska vålta honom lite eller om jag ska hitta på något annat...
Funder på saken.
Under tiden får ni alla andra ha en supermysig lördagkväll
Hug

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0